VIDEOTUTORIÁL s paletkou NEWTRALS 2

Ahoj, síce to trochu trvalo, ale je to tu – NOVÝ VIDEOTUTORIÁL :) V tomto videotutriále som používala paletku od MAKE UP REVOLUTION – Newtrals 2 ( ktorú, kúpiš TU) a skombinovala som ju so zlato-bronzovými glitrami, ktoré mám z aliexpresu.

Takéto teplé odtiene mám na očiach veľmi rada a keďže táto paletka je plná takýchto nádherných tieňov, určite to nie je posledný videotutoriál, ktorý som s ňou pripravila.

 Na tejto fotke sú označené tiene, ktoré som použila presne po poradí ( použila som 3 tiene a do vnútorného kútika som použila tieň z prvého radu highlightra od MAKE UP REVOLUTION, ktorý celé líčenie dotiahne a v konečnom dôsledku krásne ladí s highlighterom na lícnych kostiach)



Páčil sa ti tento článok? Potešíš ma komentárom/zdieľaním alebo odberom aby ti už neunikol žiaden článok ( tlačítko pre odber nájdeš hore nad článkom na čiernej lište) ♥

Sleduj ma aj na instagrame, kde sa taktiež dozvieš mnoho zaujímavostí a takisto tam nájdeš mnoho fotiek make-up inšpirície. Môj instagram nájdeš TU

Komentáre

Najčítanejšie príspevky