Bahenná maska EPOCH od Nu skin-u

Ahojte ♥ Po dlhej dobe vás znova vítam na mojom bologu. Dnešný článok bude o bahennej maske na tvár a telo americkej značky EPOCH, ktorú mám doma už približne 3 mesiace a tak vám môžem podrobne opísať ako som s ňou spokojná.

Čo uvádza výrobca ?
 „ Revitalizujúca bahenná maska s morskými botanikami vyťahuje z pokožky špinu a nečistoty. Obsahuje veľmi jemné čiastočky bahna a zanecháva pokožku s pocitom sviežosti, regenerovanú a zdravo vyzerajúcu“

Ja masku používam približne 2 krát za týždeň už asi 3 mesiace a za ten čas som postrehla tieto výhody a nevýhody tejto masky.

VÝHODY: 

2 minúty po nanesení
Maska krásne vyťahuje mastnotu z tváre čo je na nej vidieť aj keď zaschne ( po zaschnutí sa na miestach kde vám vytiahla najviac mazu ukážu tmavšie ako keby stále mokré miesta – u mňa hlavne na nose)

Celkovo hĺbkovo prečistí pleť.

Zasychá rýchlo, no čím dlhšie ju necháte pôsobiť tým viac mazu vám vytiahne.

Nevysušuje pleť ! ( No aj tak je dobre ju natrieť ako po každej hĺbkovo čistiacej maske)

15minút po nanesení
Vydrží ozaj dlho pretože na jedno použitie na celú tvár vám stačí naozaj málo.

 Po dlhšom používaní viditeľne zmenšuje póry a predchádza tvorbe čiernych bodiek.

Je veľmi všestranná – dá sa použiť napríklad aj do kúpeľa ( malé množstvo nastriekate do horúcej vane), na opary na perách, na jazvy, na vyblednuté tetov
anie, ktorému by mala oživiť farby,...

NEVÝHODY:


Ako nevýhodu môže niekto považovať to že maska naozaj „vonia“ po bahne . Pre mňa to však nevýhoda nie je pretože je to prírodný produkt a táto vôňa aspoň zvýrazňuje jej zloženie.

 Celkovo masku odporúčam hlavne pre mastnú pleť ale skúšal ju aj môj priateľ so suchou a jemnou pleťou a nijako mu ju nevysušila, ani nepodráždila, preto myslím, že je vhodná pre všetky typy pleti :)
 
P. S. Masku je potrebné pred každým nanášaním pretrepať.

 Páčil sa ti tento článok? Potešíš ma komentárom/zdieľaním alebo odberom aby ti už neunikol žiaden článok ( tlačítko pre odber nájdeš hore nad článkom na čiernej lište) ♥

 Sleduj ma aj na instagrame, kde sa taktiež dozvieš mnoho zaujímavostí,  nájdeš tam mnoho fotiek make-up inšpirície a veľa iného. Môj instagram nájdeš TU

Komentáre

Najčítanejšie príspevky