Nákupy na PINK PANDA

Ahoj, vítam ťa späť na mojom blogu pri ďalšom článku zameranom na kozmetiku ♥ Tento článok bude o mojom prvom nákupe na e-shope www.pinkpanda.sk a o mojich prvých dojmoch z produktov, ktoré som si zakúpila. Na začiatok by som ešte chcela uviesť to, ako veľmi ochotný a ústretoví ku mne na e-shope boli, kedže pri mojej objednávke došlo k menším komplikáciam pretože som odcestovala na dlhý čas do zahraničia a vypočuli moje požiadavky keď som 2x menila adresu doručenia za čo im veľmi ďakujem ! ♥

Dnes už mám balík v rukách a idem vám predstaviť čo sa v ňom nachádza. Nakupovať práve na tomto e-shope som sa rozhodla preto, lebo som mala vyhliadnutú jednu paletku od značky MAKEUP REVOLUTION a práve na PINKA PANDA majú skvelý výber produktov tejto značky. Nakoniec sa mi však na miesto jednej paletky toho v košíku objavilo oveľa viac :)

MAKEUP REVOLUTION NEWTRALS 2

 Práve toto je tá paletka, ktorou som odštartovala moje nákupy. Hneď od kedy vyšla som po nej pokukovala pretože ma veľmi zaujala svojimi teplými farbami a červenými odtieňmi, a taktiež ju aj mnoho youtuberiek chválilo kvôli jej pigmentácií. Ja som ju zatiaľ skúšala ešte len na ruke ale musím to potvrdiť, že tá pigmentácia je úžasná.


MAKEUP REVOLUTION ICONIC DIVISION

Táto paletka sa mi v košíku ocitla tak, že ked som chcela môj nákup ukončiť vyskočila na mňa skvelá ponuka. Kedže som na tejto stránke nakupovala prvý krát mohla som si vybrať k nákupu ešte 3 produkty za zvýhodnenú cenu. No nekúp to :) ! Pigmentácia je takisto skvelá a farby sú oveľa neutrálnješie ako v prvej paletke. Kedže sú to však pri oboch paletkách zatiaľ len prvé dojmy viac sa dozviete v ďalších článkoch, ktoré pripravujem s týmito paletkami.
MAKEUP REVOLUTION SHIMMER BRICK ROSE GOLD

 Bronzér/rozjasňovač, ktorý som už takisto potrebovala keďže leto sa nezadržateľne blíži ♥ Skúšala som ho už asi 3x a pracuje sa s ním veľmi dobre ( je síce takisto veľmi pigmentovaný takže s ním treba opatrne). Ako rozjasňovač odporúčam len tmavším dievčatám a ženám, pretože je celkom tmavý ako bronzér by mohol sadnúť viacerým typom.

MAKEUP REVOLUTION rúž v odtieni STILETTO z kolekcie LIFE ON THE DANCE FLOOR
Tak tento rúž vás na prvý pohľad zaujme obalom a po nanesení aj krásnou farbou. Je krémový a príjemný na perách no pitie a jedenie veľmi nezvláda. Za tú cenu však super na bežné denné nosenie

BARRY M MATTE ME UP Tento rúž je takisto v nude odtieni no má dosť silný ružový podtón. Takisto je krémový a nezasychá do matna, ale má skôr saténový výsledok. Posledná vec z dekorátivnej kozmetiky je červený lak na nechty, ktorých nikdy nie je dosť.

Nakoniec tu mám tieto hand made 100% rastlinné vosky do vonných lámp s nááádhernou levanduľovou vôňou, ktoré krásne prevoňajú vašu izbu. Okrem toho sú bez parafínu a ftalátu a nie sú testované na zvieratách ♥

Ďakujem za tvoj čas a teším sa na teba pri ďalšom článku, ktorý už nebude len prvé dojmy z týchto produktov, ale recenzie a make-up looky, máš sa na čo tešiť ♥ :) 

 Páčil sa ti tento článok? Potešíš ma komentárom alebo odberom aby ti už neunikol žiaden článok ( tlačítko pre odber nájdeš hore nad článkom na čiernej lište) ♥

 Sleduj ma aj na instagrame, kde sa taktiež dozvieš mnoho zaujímavostí. Môj instagram nájdeš TU
Stránka, na ktorej som nakupovala www.pinkpanda.sk


Komentáre

Najčítanejšie príspevky