ZÁZRAČNÁ MASKA NA VLASY- Naozaj funguje ?!

Mesiac ubehol ako voda a ja ťa vítam pri článku, kde sa dozvieš či maska na vlasy, o ktorej som písal v článku, ktorý nájdeš TU, naozaj zaberá a či mi vlasy naozaj narástli o sľúbených 7cm.

Takže, ako začať? Túto domácu masku som použila 4x do mesiaca ako bolo odporúčané. Nanášanie bolo celkom bezproblémové no je potrebné si na ramena dať nejaký uterák, pretože sa ľahko môžete zašpiniť. Po nanesení ma pokožka hlavy mierne pálila, no nebolo to nič hrozné ( ak by sa vám zdalo, že maska vás páli až príliš, nabudúce primiešajte trochu viac cukru a pálenie bude slabšie).Čo sa týka vymývania masky z vlasov to už bolo horšie. Maska sa mi dosť zle vymývala a kúsky horčicového semienka som potom musela ešte vyčesávať kefou ( možno keby som mala horčicový prášok, a nie len zomleté semienka išlo by to ľahšie).

 Aký je konečný výsledok ?

 Čo sa týka môjho nárastu vlasov bolo to cca o 3-4cm, čo je síce super pre niekoho komu vlasy ozaj nerastú, alebo rastú veľmi pomaly no pre mňa, ktorej vlasy rastú celkom rýchlo to nie je až taký veľký pokrok a zaberie to dosť času. Takže to odporúčam hlavne dievčatám, ktoré už ozaj nevedia čo robiť, aby im vlasy rástli rýchlejšie.

 Ďakujem za tvoj čas a teším sa na teba pri ďalšom článku :)

Páčil sa ti tento článok? Potešíš ma komentárom alebo odberom aby ti už neunikol žiaden článok  ( tlačítko pre odber nájdeš hore nad článkom na čiernej lište) ♥

Sleduj ma aj na instagrame, kde sa taktiež dozvieš mnoho zaujímavostí. Môj instagram nájdeš TU♥

Komentáre

Najčítanejšie príspevky