♥Valentínsky špeciál 2018 ♥

„Pravá láska sa nikdy nerozdá. Čím viac dávaš, tým viac ti zostáva.“

Antoine de Saint-Exupéry

A je to tu. Prichádza 14.február sviatok pre všetkých zaľúbených. Či už tento deň oslavujete alebo nie, pre nás ženy nikdy nie je na škodu vyzerať dobre a preto tu pre vás mám článok o tom ako vyzerať v tento deň skvelo. Pripravila som pre vás 2 typy na líčenie, niekoľko typov na outfit či už na večeru alebo na romantickú prechádzku a taktiež aj zopár typov na účesy. Poďme teda na to ♥

Ako prvým by sme mohli začať inšperáciou na líčenie. Pripravila som si pre vás 2 typy na líčenie. V prvom hrajú hlavnu rolu oči. Ako tiene na oči som použila bordový tieň, ktorý som stmavila tmavo hnedým tieňom a  vnútorné kútiky som presvetlila highlighterom z kontúrovacej paletky od Gabriella Salvete ( recenziu na túto paletku nájdete TU).Nakoniec som na spodnú linku oka naniesla čiernu ceruzku aby boli oči ešte výraznejšie. Ďalej som si naniesla riasenku a make-up urobila ako zvyčajne. Na pery som naniesla rúž v nude odtieni od Oriflame. Rúž však nebol matný tak som použila trik s transparentným púdrom, ktorý som si naniesla na cele pery a tak som zo saténového až lesklého rúžu urobila ultra matný ( a ako bonus je to, že púder vám výdrž rúžu predĺži). Myslím si, že k takýmto výrazným líčeniam očí sa najlepšie hodí práve matný rúž a ideálne v takomto prirodzenom odtieni aby sa neottrhávala pozornosť od oči a taktiež aby to nebolo až veľmi prekombinované. Vlasy som si natočila na veľkú kulmu a prstam ešte prečesala aby vlasy vyzerali objemnejšie.


V druhom make-up look-u sú výrazne pery. Oči som iba prehĺbila hnedým tieňom ( naniesla som ho do celého ohybu viečka) a aplikovala viac vrstiev riasenky aby boli riasy objemné a výrazné. Na perách som urobila takzvaný ombre efekt 3 odtieňmi tekutého matného červeného rúžu. Pery som najprv obtiahla červenou kontúrovacou ceruzkou a potom som od vonkajších kútikov v smere ku stredu na nášala najtmavší červený rúž, ďalej som naniesla stredne tmavý a do stredu svetlý červený rúž s podtónom do oranžova. Všetky prechody medzi rúžmi som pomocou malého štetca na rúž rozmazala do stratena aby to vyzeralo ako súvislý prechod a nikde neboli výrazne skoky. Je mi však veľmi ľúto, že môj foťák to nedokázal odfotiť tak dobre, ako to vyzeralo na živo :(


Čo sa týka vlasov tak ja mám najradšej natočené a voľne rozpustené vlasy, ale ak nestíham, alebo sa mi proste nechce tak ich iba rýchlo prebehnem žehličkou a na jednej strane ich dám za ucho. Moderné sú však aj drdoly, ktoré nie sú úplne hladké, z ktorých  sem tam strčí pramienok vlasov a stále moderné sú aj zapletané vrkoče.



Tak a nakoniec tu mám pre vás zopár typov na outfity, v ktorých (nie len) na Valentína očaríte♥


Prvý outfit sa skladá z pletených  šiat s odhalenými ramenami. Detail odhalených ramien pôsobi veľmi nežne a žensky preto to je ideálna voľba práve na Valentína. Tieto šaty som kúpila v H&M a aj keď nevyzerajú veľmi na tuhú zimu, kedže sú krátke a tiež aj s odhalenými ramenami, sú veľmi teplé pretože úplet, z ktorého sú ušité je veľmi hrubý takže ozaj zahreje. K ním som doladila vysoké čižmy nad kolená a zlatú kabelku. Ako doplnky som zvolila veľké kruhové náušnice  a tmavofialový rúž. Na vrh už len stačí prehodiť kabát v akejkoľvek farbe.
 Hlavným prvkom v druhom outfite je nádherný hnedý pletený sveter s veľkým golierom, ktorý mi kúpila moja skvelá sestra. Tento sveter je zo Zary a aj keď vyzerá veľmi krásne a teplo tak príliš nezahreje pretože materiál, z ktorého je tento sveter, je omnoho tenší ako boli predchádzajúce šaty. Chcela som aby tento sveter čo najviac vynikol a taktiež aby to nebol znova tmavý outfit a tak som k nemu zvolila biele nohavice. Ako kabelku som vybrala malú čiernu so zlatými detailmi, do ktorej sa zmestia všetky potrebné veci. Topánky sú kotníkové čierne čižmičky, ktoré ladia s kabelkou aj keď dnes to už nie je pravidlom. Vlasy som si nechala voľne rozpustené, na pery som si naniesla červený rúž, ktorý tento outfit rozžiaril ( k takémuto outfitu v "prírodných" farbách však môžete použiť akýkoľvek odtieň rúžu ) a ako doplnky som už len zvolila zlaté kruhové náušnice.





Ďalší outfitje v červeno čiernej kombinácií, ktorá je v tento deň zaľúbených klasikou. Ja som však chcela túto klasiku trochu ozvláštniť a preto som nezvolila len obyčajné čierne nohavice s červeným tričkom alebo košeľou. Červenú v tomto outfite zastupuje červené body s milým nápisom "baby doll". Ďalej som pokračoval už len all black outfitom. Čierna koženková sukňa, kožená bunda a čierne kotníkové čižmy som doplnila už len čiernymi nadkolienkamy a metalickou zlatou kabelkou. Ako účes som zvolila malý copík na vrchu hlavy, ktorý dodáva outfitu hravosť.
 V poslednom outfite je najvýraznejším prvkom sýto ružové sako. Kedže ja mám rada skôr minimalizmus ako kombinácie mnohých farieb, tak som k tomuto saku zvolila čierno bielu kombináciu, o ktorej si myslím, že sa ňou nedá nikdy nič pokaziť.Topánky som znovu zvolila čierne kotníkové čižmy. Kabelka síce na fotke nie je, ale určite by sa hodila čierna, biela, ružová vo farbe saka alebo prípadne metalická pre oživenie celého outfitu. 

Dúfam, že vás článok zaujal a budem rada ak mi necháte komentár, ktorý outift sa vám najviac páčil. Ďakujem, že ste si aj dnes našli čas  na môj blog.

Videli ste predchádzajúci článok ? Nájdete ho TU

Sledujte ma aj na instagrame, kde sa taktiež dozviete mnoho zaujímavostí. Môj instagram je TU








Komentáre

Najčítanejšie príspevky