Nakupujem na Aliexpresse #2


 Ahoj, vítam ťa pri pokračovaní článku „nakupujem na aliexprese“. Tento krát som si na tomto eshope objednala aj oblečenie takže ak chceš vedieť ako som spokojná čítaj ďalej :)

 Jednou z veci, ktorú som si tam objednala boli aj tieto trsy mihalníc. Objednala som si žiaľ len 8mm a sú kratšie ako moje vlastné mihalnice, preto ich nevyužijem ani na zahustenie.

Cena: 0,55€ 

Ďalej tu máme klasiku, ktorú si z Aliexpressu kupujem pravidelne a to je hubka na make-up. Majú tam veľký výber tvarov, farieb aj veľkosti za pár centov a na kvalitu sa vôbec nesťažujem takže za mňa skvelá kúpa.

 Cena: 0,25€


 Tieto náušnice mám doma už dlhšie no chcela som vám ich ukázať pretože za tú cenu sú skvelé. Jediná nevýhoda je, že sú dosť ťažké takže ich neodporúčam na každodenné nosenie.

 Cena: 1,50€

 V prvom článku mojich nákupov na Aliexpresse ste mohli vidieť umelé mihalnice, s ktorými som bola naozaj veľmi spokojná aj keď sú dosť výrazné. S týmito som spokojná o trochu menej pretože priesvitný pásik, na ktorom sú prilepené je dosť výrazný a je ho na oku vidieť.

 Cena: 0,80€/ks


 Ďalšia klasika z Aliexpressu sú štetce. So všetkými, ktoré som si zatial objednala som bola spokojná a platí to aj pre tento. Je to štetec na tieňovanie, má dobrý tvar aj veľkosť a štetiny sú jemné. Štetce sa tu proste oplatí nakupovať :)

 Cena: 1,10€

 Predposlednou vecou, z môjho nákupu boli tieto brošne, ktoré ma veľmi milo prekvapili svojou kvalitou. Ja som ich najprv objednala len na „skúšku“ v akej kvalite prídu, no teraz si ich plánujem objednať viac a ozvláštniť nimi jednoduchú čiernu kabelku.

Cena: 1,20€ /ks

 Posledná vec je toto tričko. Najprv som váhala či si ho mám kúpiť kedže som si už raz tričko z Aliexpressu objednala a bola som dosť sklamaná. Čo sa týka kvality tak je to klasická látka ako nájdeme napríklad v H&M takže s týmto som spokojná, potlač vyzerá taktiež dosť kvalitná, ale to sa ukáže po niekoľkých praniach. No strih už nie je až taký ideálny. Dole je tričko strihané dosť do široka čo niekomu môže vyhovovať no mne to veľmi nesadlo. Naštastie pred tým ako som sa rozhodla ho posunúť ďalej, ma napadlo, že by mohlo vyzerať dobre uviazané na uzlík a od vtedy ho nosím už len tak :)

  Cena: 5,50€

Sleduj ma aj na instagrame, kde sa taktiež dozvieš mnoho zaujímavosti z môjho života - napríklad aj fotky z nádherného Talianska kde budem teraz dlhšiu dobu ♥ môj instagram nájdeš TU

Komentáre

Najčítanejšie príspevky