Nakupujem na Aliexprese #1

Ahojte, som rada, že ste znova zavítali na môj blog. Dnes to bude o tom, čo som si objednala z Aliexpresu, v akej kvalite to prišlo, či to stojí za kúpu a moje celkové dojmy.

Z tejto čínskej stránky som objednávala už viac krát, no vždy to boli blbosti maximálne do 2€. Dnes tu však mám lacnejšie aj trošku drahšie veci, ktoré vám teraz predstavím.

Prvú vec tu mám, tieto prekrásne náušnice, ktoré majú naživo ešte žiarivejšiu farbu a už sa teším ako ich budem v lete nosiť, pretože táto farba sa bude krásne hodiť k tmavej opálenej pokožke a vlasom vyčesaným do drdola aby krásne vynikli. Cena 1,25€
Ďalej tu mám glitre na oči, o ktorých som si najprv myslela že to budú ligotavé tiene. Sú to však len zlisované glitre, takže na aplikáciu potrebujete lepidlo na glitre inak držať nebudú. Červené mám už aj otestované a keď sa dobre prichytia na lepidlo, tak neopadávajú a vydržia pomerne dlho. Cena za kus 0,70€
Tieto hodinky som si objednala hlavne kôli ciferníku, ktorý sa krásne trblieta. Čakala som však, že remienok bude v krajšej červenej farbe no je to skôr taká tmavšia lososová (fotka skresľuje). Na výber bolo z mnoho farebných kombinácií. Cena 1,70€
Ďalej tu mám ďalšie náušničky no tento krát sú oveľa menšie, ale aj napriek tomu veľmi zaujímavé. Sú to klasické "napichovačky", ktoré ozvláštnia každý outfit, pretože sú veľmi štýlové, majú zaujímavý tvar a na uchu vyzerajú oveľa lepšie ako len takto samotne odfotené. Cena 0,20€
Najdrahšou vecou z tohto môjho nákupu bola táto paletka. Nemám ju ešte veľmi dobre otestovanú no prvé dojmy sú super. Je brutálne pigmentovaná, všetky farby až na jednu sú ultra matné, obal je papierový, ale zato veľmi kvalitný s magnetom pre pohodlné zatváranie a veľké zrkadlo je tak isto plus. Nevýhodou je len to že tiene v paletke dosť prášia no na oku už takmer vôbec. Cena 4,50€ 

A poslednú vec tu mám tieto umelé mihalnice spolu s pinzetou na lepenie mihalníc. Mihalnice sú dosť dlhé, no na oku vyzerajú nádherne - sledujte môj instagram, kde nájdete líčenie očí spolu s týmito mihalnicami. Pinzeta je praktická a tento set stál 0,85€ čo je neskutočne skvelá cena.

Ktorá z týchto vecí ťa zaujala najviac? Napíš mi to do komentára♥

Videla si už predchádzajúci príspevok? Nájdeš ho TU

Sleduj ma aj môj instagram, kde sa taktiež dozvieš mnoho zaujímavostí (a taktiež aj veľkú novinku z môjho osobného života :) ). Môj instagram nájdeš TU









Komentáre

  1. Hodinky vyzerajú super :). A paletka taktiež, len ja by som sa asi trošku bála zloženia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak určite to nie je žiadna sláva, ale myslím, že by nemala byť zdraviu škodliva 😁 a hodinky sú pekne len čakala som inú farbu toho remienka 😔

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Najčítanejšie príspevky