Čo som dostala na sv. Valentína?!

Ahoj, som rada, že si znova zavítala na môj blog :) 14. februára bol celý Facebook aj Instagram zaplavený príspevkami o tom, kto a čo dostal v tento "sviatok zaľúbených" od svojho priateľa. Áno, priznávam sa aj ja som na svoje sociálne siete zdieľala malú taštičku s valentínskym darčekom od môjho priateľa, ale čo sa v nej ukrývalo som si  nechala pre seba, no dnes ti to ukážem. Čítaj ďalej a dozvieš sa čím ma v tento deň prekvapil môj priateľ. ♥

To, že môj priateľ má vkus na kozmetiku aj keď vlastne ani nevie čo nakupuje, ste sa už mohli dozvedieť v TOMTO článku, ale tento krát zdvihol laťku ešte vyššie :). Na valentína sme boli spolu v Taliansku a tak som od neho dostala malú taštičku s nápisom KIKO MILANO. Je to kozmetická značka, ktorá žiaľ nemá svoje kamenné predajne na Slovensku, ale samozrejme má svoj e-shop, ktorý nájdete TU.

V taštičke som našla mono očný tieň, rúž a ceruzku na oči. Po tom ako som odskúšala všetky tieto valentínske darčeky, som si išla dokúpiť ešte ďalšie 2 odtiene tieňov a jeden odtieň rúžu, pretože mi veľmi vyhovovali. Rúž nie je matné a tak pery vôbec nevysušuje. Jeho konzistencia je krémová, veľmi príjemná a na perách ho vôbec necítite. Čo sa týka výdrže nie je to žiadna sláva, kedže to nie je matný rúž, ktorý na perách  zaschne a preto sa jeho výdrž pohybuje okolo 4 hodín, ale samozrejme sa dá pár ťahmi rýchlo opraviť a nedrolí sa ako tekuté matné rúže. Jednoducho ideálny rúž do kabelky na bežné denné používanie. Od priateľa som dostala sýto červený až bordový odtieň  číslo 318 z kolekcie Velvet pasion a ja som si k nemu dokúpila ešte jeden z tej iste kolekcie, ktorý má krásnu nude farbu číslo 302. Obal týchto rúžov nie je žiadny lacný plast, ale kvalitný kovový obal, ktorý ma v sebe zabudovaný magnet takže sa ľahko, rýchlo a pohodlne otvára a zatvára.

Čo sa týka tieňov tak ja mám odtiene 03, 04 a 12. Číslo 12 a 03 sú trblietavé  tiene a 04 je úplne matný. Od priateľa som dostala odtieň 03 - jeho farba sa lepšie ukáže na viečku ako v obale pretože v obale vyzerá tmavší ako na oku. Matný tieň má čokoládovú farbu a je výborný na strácanie a rozmazávanie do vonkajšieho kútika,  ale tiež aj do celého očného ohybu. Posledný tieň má  bronzovú až miestami rose gold farbu. Je mi však ľúto, že v obale vyzerá nádherne ale na oku až tak skvelo nevynikne lebo je dosť tuho zlisovaný a tak sa štetcom horšie naberá - najlepšie je preto použiť prst a vtedy vynikne najviac. Čo sa týka prášivosti tak v obale najviac prášil matný tieň, ale na oku to už bolo minimálne a na oku najviac opadával tmavší trblietavý tieň. Celkovo som však s kvalitou tieňov spokojná pretože pigmentácia aj výdrž je super.



Posledné nám tu ostávajú už len ceruzky na oči. Dajú sa použiť aj na pohyblivé viečko ako tieň ale tiež aj ako ceruzka na spodnú vodnú linku oka. Zelený odtieň číslo 13 vynikne viac na pohyblivom viečku no čakala som, že to bude ešte sýtejšia a výraznejšia farba. Béžovo-zlatá ceruzka v odtieni 03 je zase veľmi dobrá na vodnú linku oka pretože oko opticky zväčší a otvorí. Ceruzky nie sú ani veľmi mäkké ani tvrdé takže sa s nimi pracuje pohodlne a rýchlo.

To by bolo všetko k dnešnému článku. Celkovo tieto produkty od KIKO MILANO hodnotím dobre, cena je taktiež priaznivá takže ich môžem odporúčať a v najbližších dňoch môžete čakať článok o tutoriále na líčenie s týmito produktmi :)

Ďakujem, že ste si aj dnes našli čas na môj blog. Sledujte ma aj na instagrame, kde sa taktiež dozviete mnoho zaujímavosti. Môj instagram je TU

Komentáre

Najčítanejšie príspevky