TOP 3 MAKE-UPY POD 10€

Ahojte :) vítam Vás na mojom blogu. Tento článok bude o TOP 3 MAKE-UPOCH, ktoré kúpite pod 10eur ale ich výsledok má  omnoho väčšiu hodnotu :)


Každá z nás by nepochybne chcela mať bezchybnú a dokonalú pleť.
Na to ako ju docieliť existujú 3 možnosti:
  1. máte veľa peňazí nazvyš a môžte si dovoliť nejake tie drahšie procedúry u kozmetičky, ktoré by Vám mali k dokonalej pleti pomôcť 
  2.  máte chuť a peniaze skúšať prémiove značky, kde sa cena make-up pohybuje aj okolo 40-50eur (no výsledok  je často krát horší ako u lacnejších značiek).
  3. máte skvelú bezchybnu pleť aj bez make-upu a žiadny make-up vlastne nepotrebujete (niekedy možno stačí pleť len správne hydratovať)
Ak nezapadáte ani do jednej tejto skupiny nič sa nedeje. Práve pre Vás je tu tento článok, kde zhrniem pre mňa najlepšie make-upy za tu najlepšiu cenu.
V skratke - "za málo peňazí, veľa muziky" :)

CATRICE HD LIQUID COVERAGE FUNDATION

Na tomto make-upe je hneď na obale uvedené, že Vám urobí efekt druhej pleti a áno je to pravda. Tento make-up je priam darom z nebies pre mastnu pleť :) Ja mám pleť normálnu až zmiešanú ( niekedy mastnejšia-niekedy suchšia). A práve v období keď ju mám mastnejšiu po ňom siaham každý deň. Je síce škoda, že tento make-up je dostupný len v troch odtieňoch ( 010Light Beige, 020 Rose Beige a 030 Sand Beige).

Make-up je veľmi tekutý a preto je podľa môjho názoru lepšie, nanášať ho štetcom,
pretože hubka ho dosť vpíja. Krytie je asi 3* z 5* a na mojej pleti zanecháva úplne matný finish.

Ceny pre tento make-up sa líšia na viacerých eshopoch a v kamenných predajniach ale dá sa zohnať už od 6,90€

ORIFLAME MATTE VELVET FUNDATION

Make-up od oriflame je z týchto troch môj najbľúbenejší. Je vhodný pre normálnu až mastnú pleť. Ja po tomto make-up siahnem vždy keď chcem máť naozaj krásnu pleť či už je to na bežný deň alebo aj na špecialnejšiu udalosť ako je nepríklad ples. Jeho výdrž je pomerne dobrá a v kombinácii s podkladovou bázou a fixačným sprejom  sa nemusím vždy kontrolovať v zrkadielku či je všetko v poriadku, lebo viem že to tak je :)

Krytie je 3* z 5* a zanecháva krásny saténový finish. Mám pocit, že kúpiť sa dá až v 6 otieňoch. Ja ho nanášam hubkou ale dobre sa nanáša aj so štetcom.

Cena je okolo 6-7€, ktorá je k jeho výkonu viac ako priaznivá :)

MILANI CONCEAL+PERFECT 2-IN-1 

Tento make-up sa už dlhšiu dobu radí k mojim TOP MAKE-UPOM. Môj podtón pleti je do zlata/žlta a preto je pre mňa ideálny. Nájsť make-up so žltým podtónom je na Slovensku dosť ťažké kedže na náš trh sa väčšinou dostávajú len make-upy s ružovým podtónom, pričom výrobcovia často krát vyrábajú make-up aj so žltým aj s ružovým podtónom no na náš trh pošlú len s tým ružovým čo je škoda :( 

Tento make-up je vhodný pre normálnu pleť (aj keď moja pleť sa často mení a niekedy ju mám mastnejšiu inokedy suchšiu a vždy mi sedí skvelo). K dispozícií je mnoho odtienov od úplne snehulienkovo bledej až po extra tmavo béžovú. Jeho krycia schopnosť je podľa mňa tak 4* z 5*.Je vodeodolny a taktiež má OIL-FREE formulu. Nezanecháva úplne matný finish, je to skôr taký saténový takže vaša pleť vyzerá krásne zdravá. Ja ho väčšinou zapracuvávam hubkou ale to je už na osobnej preferencii :)

Cena je 11,26€ (ale často býva zlacnený na 9,60 za koľko som ho kúpila aj ja a preto som ho tu zaradila)



Ak máte akékoľvek otázky nechajte mi tu komentár alebo ma môžte kontaktovať na instagrame :)
                                                                   INSTAGRAM

Komentáre

Najčítanejšie príspevky