KRÁĽOVNÁ PLESU? ŽIADNY PROBLÉM! (1)

Prípravy na ples – 1.diel 

Plesová sezóna je v plnom prúde a ty máš už tiež kúpene lístky na nejaký ten ples? Chcela by si na plese zažiariť alebo sa dokonca stať kráľovnou plesu? Žiadny problém. Tu je zopár rád ako na to.

Pleť je základ

Základom pekného a dobrého make-up je zdravá a svieža pleť. Samozrejme, že o pleť by sme sa vždy mali starať na 100% ale pred udalosťou, kde chceme vyzerať skvelo ako je napríklad ples by sme na tom mali popracovať ešte viac. Starostlivosť o pleť zahŕňa mnoho vecí od odličovania, masiek, hydratácie až po samotný slávnostný make-up. Pár dní pred udalosťou by sme sa mali o pleť starať viac ako bežné dni. To znamená, že každodenné odličovanie sa je samozrejmosťou. Píling, ktorý mame odložený niekde v skrinke by sme mali použiť aspoň 2x týždenne aby bola naša pleť hladká, zbavená odumretých častí a aby sme predišli akné, ktoré by sme v takýto deň na tvári určite nerady našli. Taktiež je dobre použiť aj masky na tvár prípadne aj na dekolt či už ukľudňujúce, hĺbkovo čistiace alebo hydratačné a pleť nezabúdame hydratovať každý deň denným krémom aby vyzerala krásne mlado a sviežo.
 Keď už máme takýto krásny základ tak Vám stačí aj jednoduchý make-up na pozdvihnutie prirodzenej krásy alebo v prípade ak máte jednoduché šaty a chcete upútať pozornosť zo šiat na vašu tvár tak si môžete dovoliť aj niečo výraznejšie . Samozrejme menej je niekedy viac ale netreba sa báť ani trochu zaexperimentovať a vykročiť zo svojej komfortnej zóny. Ak sa nechystáte na líčenie k vyzážistke, na slávnostné večerné líčenie je na internete mnoho tutoriálov a ak máte aspoň trošku zručnosti určite sa vám podarí niečo vykúzliť :)

 Ja som pre Vás pripravila takýto mini tutoriál na ružovo-strieborné dymové líčenie. Najprv som naniesla podkladovú bázu pod očne tiene a na ňu následne ružový tieň do vonkajšieho kútika aj do celého záhybu oka. Následne som vonkajší kútik začala stmavovať ale POZOR - nezačala som čiernou farbou pretože to ľahko môžeme prehnať. Začala som tmavo hnedou a tak ked som už mala predstavu kde by až mala siahať čierna tak som ju postupne začala vrstviť, ale taktež s mierou. Nakoniec som na celé pohyblivé viečko naniesla lepidlo na trblietky a naňho najtrblietavejší a najstriebornejší tieň aky som doma mala :) Potom som už len doladila čo sa mi ešte nepáčilo (trošičku som ešte stmavila vonkajší kútik a na spodné viečko/linku som naniesla tmavo hnedý tieň), naniesla som si špirálu a na spodnú linku v oku som si dala čiernu ceruzku aby sa pohľad viac zdramatizoval. Toto líčenie je dosť výrazné a hodí sa skôr k jednoduchším šatám a nude perám.

Ak sa Vám tento článok páčil,môžte mi zanechať komentár a taktiež ma môžte nájsť TU.

Ďalšie  časti prípravy na ples ako sú vlasy, šaty a doplnky už čoskoro :)

Komentáre

Najčítanejšie príspevky