AKO KOMBINOVAŤ#1 - Čižmy nad kolená

Ahoj, vítam ťa opäť na mojom blogu. Dnešný článok bude o trende zvanom - Čižmy nad kolená.
Ako ich kombinovať, kde sa dajú kúpiť za super cenu a aký model by vám nemal chýbať nájdete práve tu.


Čižmy nad kolená sa stali trendom už minulú zimu no vďaka veľkej obľube sú tu stále, a myslím že ešte dlho budú. Medzi ženami sú obľúbené vďaka viacerým dôvodom - vedia krásne predĺžiť nohy, sú veľmi zaujímavým doplnkom aj v nudnom outfite, pomerne ľahko sa kombinujú pretože vyzerajú dobre aj s nohavicami aj so sukňou a dnes ich už môžeme kúpiť v akomkoľvek farebnom prevedení. V tomto článku vám ukážem zopár inšpirácií ako ich kombinujem ja a tiež aj tip kde sa dajú kúpiť za skvelé ceny.

Môj prvý outfit sa skladá z čiernych čižiem so zaujímavou aplikáciou na podpätku, ktorý má ideálnu výšku aj na celodenné chodenie.

TIP :Ak si chcete zadovážiť čižmy nad kolená, ale nie ste si istá v akej farbe, čierne sa budú jednoznačne hodiť k všetkému a práve tieto so zaujímavou aplikáciou urobia aj z nudných čiernych čižiem skvelý trendy kúsok vo vašom botníku. Ja som si tento model kúpila na www.topankovo.sk kde ich majú momentálne v super zľave.

 K ním som doladila nesmrteľnú bielu košeľu, ktorá je oživená holými ramenami. Ako nohavice som zvolila tmavo modré rifle a nakoniec som to ešte ozvláštnila korzetovým opaskom, ktorý je taktiež momentálne veľmi populárny. K tomu už len doladíte kabelku vo veľkosti aká vám najviac vyhovuje, podľa toho na akú udalosť idete a elegantný outfit, ktorý určite upúta je hotový :)

V ďalšom outfite vám ukážem ako zladiť tie isté čierne čižmy so sukňou.

Kedže tieto čižmy nie sú až prehnane dlhé a nesiahajú až pod zadok, dajú sa ľahko kombinovať aj so sukňou. Ja som zvolila koženkovú sukňu, ktorú som doladila s denimovou košeľou s vyšívanými perličkami na dekolte, ktoré krásne ladia s aplikáciami na podpätku. Perličky sú teraz obzvlášť moderné a preto môžte zvoliť ešte perličkový náramok alebo náušnice. K tomu som doladila hrubšie pančušky s bodkovaným vzorom a bielu kabelku a máme  ďalší jednoduchý a rýchly outfit na akúkoľvek  príležitosť.

TIP: Namiesto takejto úzkej sukne môžete použiť aj sukňu "do áčka" , ktorá veľmi pekne formuje postavu a ešte viac nohy opticky predĺži.


V treťom outfite použijem taktiež čižmy z topánkovo.sk ale tentoraz budú béžové. Béžová je takisto dobrá voľba ak nechcete čiernu klasiku, pretože sa tak ako čierna hodí k mnohým outfitom. Ja som tento outfit ladila do športova aby sa dal nosiť prípadne aj do školy. Čižmy majú priateľný opätok takže v nich zvládnete aj čo to prejsť. K týmto čižmám som doladila klasické čierne nohavice, ktoré by mala mať doma každá shopaholička :), jednoduchý prúžkovaný top a hrubšiu koženú bundu. Športový nádych tomu dodáva hlavne šiltovka s brmbolcom a namiesto klasickej kabelky som použila roztomilý batôžtek s farebnou potlačou.




TIP: Na zahriatie môžete použiť svoj obľúbený šál, prípadne si na koženú bundu môžete navrstviť kožušinovú vestu, ktorá sa teraz dá zohnať vo všetkých farebných kombináciách.




Posledná dnešná inšpirácia bude s extravagantnejšími sivými čižmami, ktoré upútajú hlavne svojím viazaním. Samozrejme, že ak si ich chcete obuť, na boku je aj zips pre pohodlnejšie obúvanie. Tieto čižmy sú samy o sebe zaujímavé a tak som od nich nechcela odtrhávať pozornosť a preto som ich skombinovala s celočiernym outfitom a sivým maxi svetrom. Na sveter som si zapla čierny opasok aby som tak zvýraznila siluetu a pás, ale dobre to vyzeralo aj bez opasku.

TIP: Myslím si, že takto tieto čižmy vyniknú najviac, ale ak je to pre teba veľmi nudné, tento odtieň sivej sa veľmi dobre kombinuje aj so svetlo ružovou farbou.

Na hlavu som si dala čierny klobúk, ktorý dodá do outfitu trochu "tajomna" a veľmi dobre by sa k tomu hodil aj nejaký výraznejší rúž. Kabelku som zvolila väčšiu aby sa mi tam zmestilo všetko čo počas dňa potrebujem.

Tak toto bolo zopár mojich rád ako kombinujem čižmy  nad kolená. Samozrejme, že možnosti sú neobmädzené a móda je hra takže môžete skúšať, experimentovať a hlavne sa nebojte obliekať tak ako chcete VY! :)


Videla si už predchádzajúci článok ? Nájdeš ho TU!


Ak sa ti tento článok páčil, zanechaj mi komentár alebo ma môžeš sledovať na instagrame :)


Komentáre

  1. Moc krásné outfity! Kozačky mám strašně ráda, každopádně mám zatím jen pod kolena, takže to budu muset změnit:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥ Najlepší čas kúpiť ich je práve teraz, pretože sú v zľavách :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Najčítanejšie príspevky